MK Grupa ulaže oko 20 miliona evra u razvoj luksuznih hotela u Sloveniji i Hrvatskoj
Planiranim ulaganjima, koja su, kako je navedeno, usmerena na podizanje kvaliteta infrastrukture, sadržaja i ukupnog iskustva za goste, MK Grupa je potvrdila svoju dugoročnu posvećenost razvoju hotelskih projekata koji imaju širi značaj od samog poslovnog rezultata.
Reč je o strateškom pristupu koji u fokus stavlja kvalitet destinacije, piše u saopštenju.
Ambicija MK Grupe, naglašeno je, nije samo da prati globalne trendove u luksuznom turizmu, već da ih promišljeno integriše u lokalni kontekst, stvarajući nove standarde za region.
U saopštenju je ukazano da se poseban fokus vlasnika u daljem periodu odnosi na razvoj ljudskih resursa i jačanje profesionalnih kapaciteta svih zaposlenih.
S tim u vezi planiran je čitav set programa, obuka i treninga, što u MK Grupi ocenjuju kao važnu priliku za dalji profesionalni razvoj timova, razmenu znanja i uvođenje najboljih svetskih praksi.
Ovakav pristup, kako se dodaje, predstavlja osnovu za dalji rast i širenje radnih mesta.
Istaknuto je da je razmatranje uvođenja novog međunarodnog hotelskog brenda deo strateškog promišljanja MK Grupe o budućem pozicioniranju hotela, u skladu sa promenama na globalnom turističkom tržištu i rastućim očekivanjima gostiju.
Iz MK Grupe su naveli da će o daljem toku pregovora i eventualnim narednim koracima blagovremeno i transparentno informisati javnost, u skladu sa dinamikom procesa i tržišnim standardima.