Web Analytics
Pripejd registracija u Yettelu i preko Portala eUprave - BetaRS

Pripejd registracija u Yettelu i preko Portala eUprave

Ekonomija | 27.12.2024 | access_time 14:10
Pripejd registracija u Yettelu i preko Portala eUprave

Korisnici Yettela moći će od danas da svoj pripejd broj registruju i putem Portala za elektronsku identifikaciju (eID).

Do sada korisnici su mogli da jednostavno i potpuno digitalno svoj broj registruju u Yettel aplikaciji, a sada na raspolaganju imaju još jednu mogućnost kojom će zaštiti svoj neregistrovani broj od isključenja.

Registracija pripejd brojeva za postojeće i nove korisnike obavezna je i propisana zakonom i biće obavezna od 10. februara 2025. godine.

Rešenje za pripejd registraciju putem Portala za elektronsku identifikaciju (eID) danas su u Beogradu predstavili direktor Kancelarije za IT i eUpravu Mihailo Jovanović i izvršni direktor korporativnih poslova u Yettelu Goran Vasić.

"Kroz našu aplikaciju, korisnici imaju mogućnost da intuitivno i u samo nekoliko klikova registruju svoj pripejd broj. Sada na raspolaganju imaju još jednu opciju, koja je takođe jednostavna, podrazumeva samo nekoliko koraka i dostupna je zahvaljujući saradnji sa Kancelarijom za IT i eUpravu. Kako se rok za registraciju približava, želimo da korisnicima pomognemo da što pre registruju svoj pripejd broj kako nastavili da ga nesmetano koriste", rekao je Vasić.

Kancelarija za IT i eUpravu, kako je naveo Jovanović, nastavlja sa inovacijama koje omogućavaju lakše i efikasnije korišćenje elektronskih usluga ne samo u javnoj upravi, veći i u privredi.

"U saradnji sa kompanijom Yettel korisnicima ovog telekomunikacionog operatora od danas je dostupna jednostavna onlajn registracija pripejd brojeva ukoliko su eGrađani tj. ukoliko imaju registrovan nalog na Portalu eUprava (eID). Ovo rešenje ne samo da štedi vreme korisnika, već značajno podiže nivo bezbednosti i poverenja u mobilne usluge", rekao je on.

Dodao je da registracija pripejd korisnika predstavlja važan korak ka modernizaciji i povećanju bezbednosti u telekomunikacionom sektoru, u skladu sa najvišim evropskim standardima.

"Kancelarija za IT i eUpravu će nastaviti svoje elektronske usluge da pruža privredi, bankarskom i telekomunikacionom sektoru, sve sa ciljem dalje digitalizacije u Srbiji", rekao je Jovanović i naveo da je sa 2,4 miliona eGrađana na Portalu eUprava javna uprava dostupna 24 sata, sedam dana u nedelji, 365 dana u godini, gde god se nalazili.

Svi korisnici koji ostanu neregistrovani posle 10. februara u narednih 90 dana moći će da ostvaruju komunikaciju samo sa brojevima hitnih službi ili Yettel kontakt centrom.

Nakon isteka 90 dana, neregistrovani brojevi biće deaktivirani.

Ceo video materijal pogledajte OVDE.

 

Teme